Išvykimo vieta ir laikas, pagal užsakovo pageidavimą.
Kelionė pajūrio link. Atvykstame į Melnragę prie Šiaurinio molo. Šiaurinio molo gale – švyturys, atidarytas 1884 m. gruodžio 16 d. Bokšto aukštis siekė 8.5 m. Tamsiuoju paros metu švyturyje degė raudona šviesa. Baigiantis Antrajam Pasauliniam karui, 1945 m. sausį Baltąjį ir Pietinio molo švyturius traukdamiesi susprogdino vokiečiai. Sovietiniais laikais vietoj jų pastatyta geležinė konstrukcija. Pasivaikščiosime molu, pasigėrėsime jūros vaizdais, plaukiančiais laivais.
Kelionės vadovo lydimi susipažinsime su 19 a. II pusėje – 20 a. I pusėje pastatyta raudonų plytų Klaipėda. Tie raudonų plytų pastatai suformavo išskirtinį Klaipėdos architektūrinį veidą. Pravažiuosime pro įspūdingai atrodantį Kareivinių kompleksą (šiandien Klaipėdos Universitetas). Kareivinių ansamblį sudaro 6 neogotikinio stiliaus raudonų plytų 2 – 4 aukštų su mansarda pastatai, kurių fasadai papuošti laiptuotais frontonais ir smailėjančiomis nišomis. Tinkuotos nišos ir šviesaus tinko juostos kontrastuoja su raudonų plytų sienų mūrais ir primena fachverkinę architektūrą. Kareivinėse buvo įsikūręs Klaipėdoje dislokuotas 41-ojo von Boyeno (5-ojo Rytų Prūsijos) pėstininkų pulko trečiasis batalionas 1920 m. Klaipėdos krašte įvedus Antantės šalių Prancūzijos administraciją kareivines užėmė 21 jėgerių batalionas, o lietuvių kariai čia įsikūrė tik po 1923 m. Toliau pamatysime geležinkelio darbuotojų gyvenamuosius namus ir karališkąją raudonų plytų mokytojų seminariją (šiandien Klaipėdos Universiteto socialinių ir humanitarinių mokslų fakultetas). Pastatas pastatytas 1908 m. Netoliese pamatysime buvusio Klaipėdos siauruko stoties pastatą, raudonų plytų pastatą – buvusią prieglaudą amatininkams. Pirmieji Klaipėdoje gatvės žibintai pasirodė kai mieste apsigyveno Prūsijos karalius su šeima, o nuo 1838 m. Klaipėdos gatvės buvo apšviečiamos visada. Dėl to buvo pastatytas dujų fabrikas. Šis raudonų plytų statinys buvo pirmas miesto lėšomis pastatytas pramoninis statinys. Klaipėdos miesto istorinėje dalyje Liepų gatvėje išvysime Prano Domšaičio galeriją, Karališkuosius pašto rūmus. Dangės upės pakrantėje – sandėliai. Klaipėdos uostas nuo 16 a. vidurio iki 18 a. pabaigos buvo įsikūręs Dangės upėje ir nuo įplaukos į upę tęsėsi apie 3 km. Kairioji Dangės krantinė jau nuo 16 a. buvo užstatyta sandėliais. Pamatysime griežtų formų raudonų plytų Klaipėdos kalėjimo ir teismų rūmų pastatą. Klaipėda turi turtingą istoriją. Mieste pamatysime daug senų ir naujų raudonų plytų pastatų, Klaipėdoje galima rasti ir Bauhauzo ir sovietmečio pėdsakų.
Susipažinę su raudonų plytų Klaipėda lankomės dar viename svarbiame objekte “Švyturio” alaus darykloje*, kurią dar 1784 m. įkūrė pirklys W. Reincke. Dabartinį gamyklos herbą puošia jo giminės simbolis – jūrinis erelis. Čia leisitės į įspūdingą kelionę po modernią alaus daryklą. Patyrę alaus gidai supažindins su alaus gamybos procesais, tradicijomis ir inovacijomis. Išvysite visą alaus gimimo procesą. Aplankysite muziejų, užlipsite į bokštą ir degustuosite 5 alaus rūšis su užkandžiais*.
Pilni gerų įspūdžių keliausime į namus.
KELIONĖS KAINA – DERINAMA AGENTŪROJE
Į kelionės kainą įskaičiuota:
*Kelionė autobusu
*Kelionės vadovo paslauga
*Kelionės organizacija
Papildomos išlaidos-mokami objektai ir paslaugos pažymėti (*).
Pastabos: objektų lankymo tvarka, skaičius ir įėjimo bilietų kaina gali keistis. Dėl lankomų objektų kainų teirautis agentūroje. Muziejuose ir kituose mokamuose objektuose, kelionės vadovas ekskursijų neveda. Programa koreguojama, pagal kolektyvo užsakymą. Programa koreguojama, pagal kolektyvo pageidavimus.
MOKĖJIMO BŪDAI:
Grynais, kortele – UAB „Kelionių centras“ adresu: Vilniaus g. 206, Šiauliai
Pavedimu: a/s: LT067300010087001964, AB Swedbank, Banko kodas: 73000
REIKALINGI DOKUMENTAI: LR piliečio pasas arba asmens tapatybės kortelė. Jų galiojimo laikas iki kelionės pabaigos turi būti ne trumpesnis nei 3 mėn.
INFORMACIJA / REGISTRACIJA: 8 618 46 466 Virginija, el.p. [email protected]