+370 648 41044
[email protected]
Vilniaus g. 206, Šiauliai
I–IV: 09:00 – 18:00
V: 09:00 – 17:00
VI: 10:00 – 15:00 (nuotoliu)
TAISYKLĖS IR SĄLYGOS:
DUOMENYS REIKALINGI KELIONĖS / EKSKURSIJOS REZERVACIJAI:
- Užsakant ekskursijas / keliones internetu, el. paštu, telefonu turistas turi pateikti kiekvieno keliaujančiojo vardą ir pavardę, pagrindinio kelionės / ekskursijos užsakovo kontaktinį telefoną, el. paštą (tik 2+ d. kelionėms).
- Informuoti kelionių organizatorių apie savo įlipimo vietą į autobusą prieš kelionę / ekskursiją.
- Pasikeitus įlipimo vietai informuoti kelionių organizatorių prieš kelionę / ekskursiją, o įvykus pasikeitimams kelionės / ekskursijos išvykimo dieną informuoti kelionių vadovą-gidą.
INFORMACIJA APIE LANKOMUS OBJEKTUS:
- Lankomų objektų, paslaugų skaičius gali keistis, gali kisti ir kainos. Kelionių organizatorius neįtakoja ir nereguliuoja lankomų objektų kainų.
2.1 Prieš kelionę / ekskursiją lankomų objektų kainas prašome pasitikslinti mūsų tinklalapyje www.travelcentre.lt
2.2 Turistui nepageidaujant eiti į lankomus objektus, numatytus programoje, turistas turi informuoti kelionių organizatorių 3 dienos prieš 1 d. ekskursiją.
2.3 Turistui nepageidaujant eiti į lankomus objektus, numatytus programoje, turistas turi informuoti kelionių organizatorių nusipirkus 2+ d. kelionę.
2.4 Turistui neinformavus kelionių organizatoriaus ir neinant į numatytus lankomus objektus programoje, turistas įsipareigoja kelionių organizatoriui padengti patirtas faktines kelionių organizatoriaus išlaidas, dėl turisto kaltės.
2.5 Programoje esant maitinimo paslaugai užsakomas meniu yra bendras visai grupei.
2.6 Turistui turint specialių maitinimosi įpročių / pageidavimų apie tai prašome informuoti kelionių organizatorių įsigijus kelionę / ekskursiją.
2.7 Lankomuose objektuose kelionės vadovai-gidai ekskursijų neveda.
2.8 Lankomuose objektuose užsienyje ekskursijas veda vietiniai gidai anglų, rusų kalbomis ir kt.
2.9 Dėl nuo kelionių organizatoriaus nepriklausančių aplinkybių, tokių kaip meteorologinės sąlygos, transporto kamščiai, masiniai renginiai, vietos valdžios sprendimai, kelių būklė bei jų remonto darbai ir kt., pagal programą lankomi objektai gali būti pakeisti kitais alternatyviais lankomais objektais ar pakeistas objektų lankymo eiliškumas.
MINIMALUS TURISTŲ SKAIČIUS KELIONĖMS IR EKSKURSIJOMS:
- Minimalus turistų skaičius 1 d. ekskursijai autobusu organizuoti yra 20 turistų.
3.1 Minimalus turistų skaičius 2+ d. kelionei autobusu organizuoti yra 30 turistų.
3.2 Nesurinkus minimalaus turistų skaičiaus, kelionių organizatorius įsipareigoja apie tai pranešti raštu / žodžiu likus ne mažiau kaip 2 kalendorinėms dienoms iki ekskursijos pradžios, kai kelionės trukmė trumpesnė nei 2 d.
3.3 Nesurinkus minimalaus turistų skaičiaus, kelionių organizatorius įsipareigoja apie tai pranešti raštu / žodžiu likus ne mažiau kaip 7 kalendorinėms dienoms iki kelionės pradžios, kai kelionės trukmė ne trumpesnė negu 2 d. ir ne ilgesnė, negu 6 d.
3.4 Nesurinkus minimalaus turistų skaičiaus, kelionių organizatorius įsipareigoja apie tai pranešti raštu / žodžiu likus ne mažiau kaip 20 kalendorinių dienų iki kelionės pradžios, jeigu kelionės trukmė ilgesnė negu 6 d.
3.5 Nesurinkus minimalaus turistų skaičiaus ekskursijai / kelionei kelionių organizatorius įsipareigoja grąžinti visus turisto sumokėtus pinigus už ekskursiją / kelionę.
INFORMACIJA APIE SĖDĖJIMO VIETŲ PASKYRIMĄ AUTOBUSE:
- Vietos autobuse paskiriamos, pagal galutinio apmokėjimo datą, jei neįsigijote pageidaujamos vietos autobuse už papildomą mokestį.
4.1 Papildomai į tą pačią rezervaciją įrašyti turistai nebūtinai sėdės kartu su jau pirminėje rezervacijoje, esančiais turistais (sėdėjimas kartu numatytas esant galimybei)
4.2 Jeigu, pageidaujate pasirinkti vietą autobuse 1 d. ekskursijoms taikomas papildomas 10 € mokestis asmeniui.
4.3 Jeigu, pageidaujate pasirinkti vietą autobuse 2+ d. kelionėms taikomas papildomas 20 € mokestis asmeniui.
4.4 Prieš įlipant į autobusą kelionės vadovas / gidas patikslins Jūsų sėdėjimo vietą.
INFORMACIJA APIE TRANSPORTĄ:
5.1 Į ekskursijas vykstama nuo 20 iki 56 vt. sėdimų vietų turistinės klasės autobusais arba mikroautobusais.
5.2 Į keliones vykstama turistinės klasės autobusais nuo 36-56 vt. sėdimų vietų.
5.2 Transportas parenkamas atsižvelgiant į keliaujančiųjų turistų skaičių.
5.3 Kelionių organizatorius neįsipareigoja informuoti turistų iš anksto apie ekskursijai / kelionei planuojamą transporto priemonę, išskyrus atvejus, kai tai yra kolektyvinė grupė
5.4 Autobuse draudžiama rūkyti, vartoti stiprius alkoholinius gėrimus, narkotines medžiagas.
5.5 Autobusui judant salone draudžiama stovėti, vaikščioti.
5.6 Autobusuose, kuriuose įrengti saugos diržai, keleiviai privalo važiuoti juos prisisegę;
5.7 Autobusui judant salone draudžiama gerti karštus gėrimus, autobusuose nebesiūlomas karštas vanduo.
IŠVYKIMO INFORMACIJA / IŠVYKIMO VIETOS IR LAIKAI:
6.1 Išvykimo informacija yra siunčiama SMS žinute 1-2 dienos prieš ekskursiją / kelionę.
6.2 Bendrinė informacija 2+ d. kelionėms apie numatytus viešbučius, kelionės eigą, numatomas išlaidas, valiutos pasikeitimo tvarką keliautojai informuojami el. paštu išvykimo savaitės pirmadienį.
6.3 Išvykimo vietos Šiauliuose: Katedros stotelė, Tilžės g. ir PC Akropolis, Gegužių g. Kitos išvykimo vietos maršrute numatomos esant galimybei.
6.4 Išvykimo laikai gali skirtis nuo nurodyto pirminio išvykimo laiko programoje. Galutiniai išvykimo laikai pateikiam 1-2 d. prieš ekskursiją / kelionę SMS žinute.
APGYVENDINIMAS 2+ d. KELIONĖMS:
7.1 Apgyvendinimas kelionėms numatytas turistinės klasės viešbučiuose.
7.2 Apgyvendinimas dviviečiuose kambariuose su pusryčiais. Pageidaujant turistui ir esant galimybei apgyvendinimas galimas triviečiuose, keturviečiuose kambariuose (triviečiai / keturviečiai kambariai gali būti su stacionariomis ir pristatomomis lovomis, pagal konkretaus viešbučio tvarką) .
7.3 Apgyvendinimas vienviečiuose kambariuose su pusryčiais, pageidaujant turistui už papildomą mokestį. Vienviečio kambario kaina yra didesnė nei kaina vienam asmeniui dviviečiame. Turistas, vykstantis vienas ir neužsisakęs vienviečio kambario, be išankstinio perspėjimo apgyvendinamas dviviečiame arba dviviečiame su pristatoma lova kambaryje kartu su kitais turistais. Jei tokios galimybės nėra, turistas sutinka, kad jam būtų užsakytas vienvietis kambarys už papildomą priemoką.
7.4 Pageidavimus dėl kambarių tipo būtina pateikti prieš kelionę / užsisakant kelionę kelionių organizatoriui.
7.5 Kelionės metu, turistui pageidaujant pakeisti kambario tipą, kuris nebuvo apibrėžtas pasirašyta turizmo paslaugų sutartimi, kelionių organizatorius esant galimybei gali pakeisti kambario tipą. Patirtas papildomas faktines kelionių organizatoriaus išlaidas dėl kambarių tipo keitimo apmoka turistas.
PRIEŠ KELIONĘ / KELIONĖS METU:
- Kilus, bet kokiems klausimams prieš kelionę / ekskursiją prašome susisiekti su kelionių organizatoriumi nurodytais telefonais mūsų tinklalapyje.
8.1 Gido / kelionių vadovo darbo valandos prasideda nuo ekskursijos / kelionės pradžios. Iki ekskursijos / kelionės pradžios kilus klausimams susisiekite su kelionių organizatoriumi, bet ne su gidu / kelionės vadovu.
8.2 Esant bet kokiems nesklandumams kelionės / ekskursijos metu, prašome nedelsiant kreiptis į kelionės vadovą / gidą.
8.3 Esant bet kokiems nesklandumams kelionės / ekskursijos metu bei nesant galimybės kreiptis į kelionės vadovą / gidą prašome nedelsiant kreiptis į kelionių organizatorių.
KELIONĖS DOKUMENTAI:
9.1 Vykstant į užsienį privaloma su savimi turėti ID kortelę arba pasą (galiojimas 3 arba 6 mėn. po kelionės priklausomai nuo šalies, į kurią vykstate). Detalesnę informaciją dėl keliavimo dokumentų rasite čia: https://www.urm.lt/
9.2 Rekomenduojame, vykstant į užsienį apsidrausti kelionės draudimu arba turėti ES sveikatos kortelę.
9.3 UAB „Kelionių centras“ galite apsidrausti BTA kelionės draudimu.
APMOKĖJIMO SĄLYGOS ATLIKUS REZERVACIJĄ TELEFONU / EL. PAŠTU:
10.1 Atlikus rezervaciją į ekskursiją 100% apmokėjimas turi būti atliktas per 72 val. nuo rezervacijos atlikimo. Neatlikus apmokėjimo rezervacija nėra garantuota.
10.2 Atlikus rezervaciją į kelionę 30% avansinis apmokėjimas turi būti atliktas per 72 val. nuo rezervacijos atlikimo. Neatlikus apmokėjimo rezervacija nėra garantuota.
KELIONĖS / EKSKURSIJOS ATSISAKYMO TVARKA IR SĄLYGOS:
- Turistas turi teisę atsisakyti ekskursijos / kelionės, bet kuriuo metu iki kelionės pradžios.
11.1 Jeigu, turistas nutraukia organizuotos turistinės kelionės sutartį arba ekskursiją kelionių organizatorius gali reikalauti iš turisto sumokėti pagrįstą organizuotos turistinės kelionės sutarties / ekskursijos nutraukimo mokestį. Nutraukimo mokestis / dydis priklauso nuo laiko, likusio iki organizuotos turistinės kelionės / ekskursijos pradžios, numatomo kelionių organizatoriaus išlaidų sumažėjimo ir pajamų, kurias kelionių organizatorius numato gauti ar gautų pardavęs organizuotą turistinę kelionę / ekskursiją kitam asmeniui.
11.2 Visais atvejais organizuotos turistinės kelionės / ekskursijos nutraukimo mokesčio dydis negali viršyti organizuotos turistinės kelionės / ekskursijos nustatytos organizuotos turistinės kelionės kainos.
11.3 Atsisakius ekskursijos / kelionės ir norint atgauti visus sumokėtus pinigus už ekskursiją / kelionę, neatsižvelgiant į kelionės / ekskursijos atsisakymo laiką, turistas turi teisę ieškoti kito asmens į savo vietą organizuojamoms kelionėms / ekskursijoms autobusu.
11.4 Atsisakius kelionės, kurios sudėtinė dalis yra skrydžių, keltų bilietai ir pageidaujant keisi turisto duomenis keitimo mokesčius apmoka turistas.
11.5 Už užsakytus ir apmokėtus keltų / skrydžių bilietus, kai turistas nevyksta į kelionę pinigai nėra grąžinami. Esant galimybei ir pageidaujant turistui skrydžių / keltų bilietai keičiami už papildomą mokestį. Keitimo mokesčius apmoka turistas.
11.6 Kelionių organizatorius neįsipareigoja turistui nevykstant į kelionę / ekskursiją ieškoti kito asmens į jo vietą. Taip pat, kelionių organizatorius neįsipareigoja skelbti apie atsilaisvinusias vietas savo įmonės tinklalapyje arba socialinėse platformose.
11.7 Turisto apmokėjimas, nutraukiant kelionės sutartį ar atsisakant 1 d. ekskursijos su kelionių organizatoriumi priklauso nuo nutraukimo laiko (11.9 ir 11.10 punktai).
11.8 Atsisakius ekskursijos / kelionės, kuriose yra užsakyti bilietai į renginius / koncertus pinigai už bilietus nėra grąžinami. Užsakyti ir apmokėti bilietai į renginius / koncertus yra atiduodami užsakovui.
11.9 Nutraukimo sąlygos 2+ d. kelionėms:
Nutraukimo laikas Nuostoliai dėl turisto atsisakymo procentais
28 ir daugiau dienų iki išvykimo 20 % kelionės kainos
Nuo 28 iki 18 dienų iki išvykimo 30 % kelionės kainos
Nuo 17 iki 12 dienų iki išvykimo 60% kelionės kainos
Nuo 11 iki 7 dienų iki išvykimo 85 % kelionės kainos
Likus 7 ir mažiau dienų iki išvykimo 100 % kelionės kainos
11.10 Nutraukimo sąlygos 1 d. ekskursijoms:
Nutraukimo laikas Nuostoliai dėl turisto atsisakymo procentais
Nuo 12 iki 10 dienų iki išvykimo 60% ekskursijos kainos
Nuo 10 iki 7 dienų iki išvykimo 70% ekskursijos kainos
Likus mažiau nei 7 dienoms iki išvykimo 100% ekskursijos kainos
PINIGŲ GRĄŽINIMAS:
- Jei, kelionė / ekskursija atšaukta, kelionių organizatorius turistui grąžina jo sumokėtus pinigus per 14 dienų nuo kelionės / ekskursijos atšaukimo momento.
NEĮVYKUSIOS KELIONĖS RIZIKŲ DRAUDIMAS:
- Užsisakant kelionę rekomenduotina apsidrausti neįvykusios kelionės rizikos draudimu, kuris sudaro galimybę išvengti nuostolių, jei kelionė neįvyksta dėl priežasčių, susijusių su pačiu keliaujančiuoju. Neįvykusios kelionės draudimas apima pagrindines esmines rizikas, dėl kurių gali neįvykti kelionė – paties asmens ar artimų jo šeimos narių liga, trauma ar mirtis, eismo įvykis vykstant į kelionę, dėl kelionės dieną ar prieš pat ją prarasto turto ir t.t.
GINČAI:
- Pretenzijas prašome reikšti kelionės vadovui/organizatoriaus atstovui kelionės metu, kad būtų galimybė kuo greičiau išspręsti ir pašalinti iškilusius nesklandumus.
14.1 Nepavykus problemos išspręsti, pretenzijas organizatoriui galima pareikšti raštu per 14 d. nuo kelionės / ekskursijos pabaigos. Organizatorius privalo raštu atsakyti per 14 d. nuo pretenzijų gavimo dienos.
14.2 Ginčai sprendžiami derybų keliu, o nepavykus susitarti – LR įstatymų nustatyta tvarka.
14.3 Pretenzijos nepriimamos dėl paslaugų, neįtrauktų į turizmo paslaugų teikimo sutartį ir/ar konkrečios kelionės / ekskursijos aprašymą, taip pat dėl iš anksto neįmanomų numatyti aplinkybių (pvz., transporto kamščių, meteorologinių reiškinių ir pan.).
14.4 Jeigu Jūsų netenkina organizatoriaus atsakymas į Jūsų rašytinį prašymą ar pretenziją, prašymą galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai ar užpildyti prašymo formą elektroninių ginčų sistemos (EGS) platformoje http://ec.europa.eu/odr/.
14.5 Jei, kilus ginčui, prieš paskelbiant VVTAT ar teismo sprendimą, turistas apie skundą ar konfliktą praneša žiniasklaidai arba paskelbia viešoje erdvėje, o VVTAT ar teismo sprendimas įrodys, kad turisto pretenzijos visiškai arba iš dalies nepagrįstos, organizatorius pasilieka teisę LR įstatymų numatyta tvarka reikalauti iš turisto piniginės nuostolių kompensacijos.